• بازدید استاندار از دو واحد تولیدی در صنعت ریخته گری و چاپ و بسته‌بندی

    ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد - 11:42:09
    بازدید استاندار از دو واحد تولیدی در صنعت ریخته گری و چاپ و بسته‌بندی

    استاندار به همراه مديرعامل شركت شهرصنعتي البرز و جمعی از مدیران از شرکت پرشیا نور تینا که انواع الکترودها و بوته های گرافیتی را تولید میکند،بازدید کرد . ظرفیت تولید این شرکت تقریبا 120تن در روز می باشد و در حال حاضر 70نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است.محصولات این شرکت الکترودهای گرافیتی و بلوک‌های کربنی و گرافیتی مورد مصرف کارخانه‌های ریخته‌گری و ذوب فولاد می باشد. در این بازدید طرح توسعه این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.در صورت تامین سرمایه این شرکت ظرفیت اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم تا 700 نفر را در خود دارد . هدف از اجرای این طرح توسعه این شرکت تامین نیازهای داخلی کشور به الکترودهای گرافیتی و مواد دیرگداز و همچنین صادرات آن به کشورهای پیشرفته و در حال توسعه می‌باشداجرای این پروژه به دانش فنی بالایی نیاز دارد و ضمن این که روش تولید الکترودهای گرافیتی جزء روش‌های سخت و پیچیده صنعتی می‌باشد.
    همتی در ادامه بخش مهندسی پزشکی آزمایشگاه جامع و تخصصی پیرایه زیست قزوین را افتتاح کرد.این آزمایشگاه در حال حاضر 20نفر اشتغالزایی مستقیم داشته و طرح هایی نیز برای توسعه آن در دست اقدام می باشد
    استاندار در پایان از شرکت صنایع چاپ و بسته‌بندی ایرانداربازدید کرد. شرکت ایراندار به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی گروه صنعتی گلرنگ بوده و تولیدات این شرکت کارتن و مقوا، کاغذهای پشت چسبدار، چسب های بسته بندی می باشد که در حال حاضر 100نفر اشتغالزایی مستقیم داشته که توانسته در سال های گذشته از خروج ارز حدود 10میلیون یورو از کشور جلوگیری کند.در این بازدید طرح توسعه شرکت که ظرفیت اشتغالزایی 90نفر را در خود دارد ،مطرح ومورد بررسی قرار گرفت.
    در جریان این بازدیدها، صاحبان واحدهای تولیدی یاد شده مسائل و مشکلات خود را با استاندار قزوین مطرح کردند.
    استاندار محترم قزوين در طي اين بازديدها اعلام نمود: مدیران دستگاه های اجرایی باید امور مرتبط با صنعتگران را با سرعت و بدون معطلی انجام دهند تا وقفه ای در کار تولید پیش نیاید.
    وی با بیان اینکه مدیران حوزه های مرتبط با کار و تولید باید مانند دوران دفاع مقدس به شکل جهادی ظاهر شده و به رفع مشکلات بپردازند، اضافه کرد: با هر مدیری که در این رابطه کوتاهی کند بدون هیچ عذر و بهانه ای برخورد می شود.
    استاندار قزوین گفت: تولیدکنندگان با مسائل و مشکلات مختلفی سروکار دارند با این وجود همه تلاش خود را برای چرخاندن چرخ صنعت به کار گرفته اند که از این رو باید از آنها قدردانی کرد.
    همتی به برگزاری نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اشاره کرد و گفت: هر تصمیم و مصوبه مربوط به این ستاد باید سرعت اجرایی شود تا مشکلات واحدهای صنعتی به حداقل برسد.
    استان قزوین دارای سه هزار و 500 واحد تولیدی است.

ورود کاربران
کلمه کاربری: رمز عبور:
:: اخبار و اعلانات
>> آرشیو اخبار