• حضور موفق شرکت شهر صنعتی البرز در اولین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی استان قزوین

    ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي - 15:30:40

    حضور موفق شرکت شهر صنعتی البرز در اولین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی استان قزوی موفق شرکت شهر صنعتی البرز در اولین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی استان قزوین

    شهر صنعتی البرز، اولین و سرسبزترین شهر صنعتی کشور

    شرکت شهر صنعتی البرز در اولین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات ساخت و تولید ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی استان قزوین حضور پیدا کرد و غرفه این مجموعه خدمت رسان در ایام برگزاری نمایشگاه با استقبال مسئولان ارشد استان و صاحبان صنایع مواجه گردید.
    در همین رابطه دکتر هیبت الله عبدی زاده مدیر عامل شرکت شهرصنعتی البرز در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: تسهیل شرایط فعالیت واحدهای تولیدی یکی از وظایف اصلی شرکت شهر صنعتی البرز به شمار می رود و برهمین اساس نیز تمرکز بر به کار گیری علم و فناوری روز دنیا در این منطقه صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم.
    دکتر عبدی زاده با بیان اینکه توسعه بازارهای هدف واحد تولیدی از مسیر ارتقاع کیفیت محصولات عبور می کند، تصریح کرد: حضور، فعالیت و تعامل واحدهای تولیدی با مجموعه های دانش بنیان و علم محور قطعا ثمرات ارزشمندی را برای صنایع ما به دنبال خواهد داشت و در این راستا شرکت شهر صنعتی البرز جهت فراهم کردن شرایط همکاری های دوجانبه و شرکت در نمایشگاه های مرتبط آمادگی کامل خود را اعلام می دارد.
    وی افزود: این شرکت با شعار حفظ شهری سرسبز و آباد، تلاش نموده ارتباط تنگاتنگی با صنایع برقرار سازد و راه پیشرفت واحدهای تولیدی را هموار کند.
    شرکت شهر صنعتی البرز با واحدهای تصفیه خانه، بهره برداری منابع آب و چاه ها، امور فنی و مهندسی و واحد خدمات که شامل فضای سبز، آتش نشانی، نگهبانی، تعمیرات و ماشین آلات و... می باشد که خدمات قابل توجهی از قبیل تامین آب شرب، امداد و نجات، اطفای حریق، صدور پروانه ساخت، پایان کار و... را ارائه می دهد و با ارتباط مستقیم با صنعتگران و شهروندان پاسخگوی نیازهای مشترکین می باشد.
    مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز در پایان این مصاحبه با قدردانی از حمایت و همراهی مدیران ارشد استان قزوین به خصوص دکتر جمالی زاده استاندار محترم و معاونین پرتلاش ایشان در استانداری و مهندس خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات استانی و ملی، شاهد پویایی هرچه بیشتر شهر صنعتی البرز باشیم.
    لازم به ذکر است شرکت شهر صنعتی البرز تمام امکانات شهری و صنعتی همچون شبکه آبرسانی و فاضلاب صنعتی،مسجد،مدرسه،دانشگاه،درمانگاه، پارک جنگلی و کمربند فضای سبز،گمرک،خط آهن مرتبط با شبکه سراسری، جایگاه عرضه فراورده های نفتی، بانک ها، بیمه، باغ پرندگان، بازیگاه کودک، جاده سلامت، ورزشگاه و... را تامین نموده و حضور ۱۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرصنعتی البرز مبین آن است که این شهر از توانمندی های قابل توجهی برای تمرکز صنایع تولیدی برخوردار است.

ورود کاربران
کلمه کاربری: رمز عبور:
:: اخبار و اعلانات
>> آرشیو اخبار