• تجلیل وتقدیر از آتش نشانان شرکت شهرصنعتی البرز به مناسبت روز آتش نشانی وایمنی

    ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۰ مهر - 08:45:54

    🚩 تجلیل وتقدیر از آتش نشانان شرکت شهرصنعتی البرز به مناسبت روز آتش نشانی وایمنی

      ⭕ آقای عبدی زاده به همراه دکتر داوودی،مهندس شفیعی،دکترعباسی، مهندس دالوندی،دکتر ابوترابی و مهندس ملکی باحضور در واحد آتش نشانی، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان غیور و شجاع شرکت شهرصنعتی البرز تبریک گفتند .

    به گزارش روابط عمومی شرکت شهرصنعتی البرز ؛ 

    ♦️♦آقای عبدی زاده مدیرعامل شرکت شهرصنعتی البرز با بیان اینکه: هفتم مهر ماه که به نام روز” آتش نشانی و ایمنی” نامگذاری شده است در واقع فرصتی است برای گرامیداشت انسان هایی که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حادثه می روند و تنها یک هدف مشترک دارند و آن هم نجات جان و مال هم نوع خویش است.نقشی که آتش نشانان در زندگی مردم ایفا می کنند نقشی بی بدیل است وقتی که انسان همه هستی خود را در چنگال بی رحم شعله های آتش در نابودی می بیند ، آتشن نشانان ناجی جان و مال آنان می شوند که بسیار با ارزش است.
    ایشان در ادامه با ارائه گزارشی مبنی براینکه: آتش نشانان پرتلاش شرکت شهر صنعتی البرز طی یکسال گذشته، در ۲۹۹ ماموریت مشارکت داشته و با بهره گیری از امکانات موجود خدمات شایانی را ارائه کرده اند.همچنین در این مدت تعداد بازدیدهای ایمنی از صنایع ۴۶ مورد بوده است.
    آقای عبدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۸مورد کارشناسی سیستم های اعلان حریق و ۸۹ مورد بازدیدهای فنی اشاره کرد و گفت: در آتش نشانی شرکت شهر صنعتی البرز و در ادامه مسیر برنامه های تدوین شده این مجموعه ۳۵ مورد با تعداد ۱۹۲۰ نفرساعت آموزش در مباحث مختلف به ویژه اقدامات موثر در بحث مقابله با کرونا نیز صورت گرفته است.
    مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز خاطرنشان کرد: البته موارد بازدید ایمنی و آموزشی تحت تاثیر شیوع ۷ ماهه ویروس کرونا به صورت قابل ملاحظه ای به منظور رعایت موارد بهداشتی کاهش پیدا کرده است.
    آقای عبدی زاده در پایان:فرارسیدن ۷ مهرماه روز آتش ‌نشانی وایمنی  را به تمام کارکنان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شرکت شهرصنعتی البرز تبریک عرض می‌نماییم و ضمن تشکر از زحمات این عزیزان ، امیدوارم که همواره پیروز و سلامت باشند.

ورود کاربران
کلمه کاربری: رمز عبور:
:: اخبار و اعلانات
>> آرشیو اخبار