• همزمان با هفته درختکاری صورت می گیرد؛آغاز طرح واکاری و کاشت ۳۵۰۰ اصله درخت در شهر صنعتی البرز

    ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۷ اسفند - 11:55:49

    همزمان با هفته درختکاری صورت می گیرد؛

    آغاز طرح واکاری و کاشت ۳۵۰۰ اصله درخت در شهر صنعتی البرز

    به گزارش روابط عمومی شرکت شهر صنعتی البرز،با فرا رسیدن هفته درختکاری، در مراسمی با حضور خانواده معزز شهدا، مهندس نصیری فرماندار شهرستان البرز، داریوش یوسفی فخر سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز، اعضای شورای شهر الوند و جمعی از مسئولان شهرستانی مطابق برنامه و روال سالانه شرکت شهر صنعتی البرز با مشارکت اداره منابع طبیعی وشهرستان البرز و به جهت گسترش فضای سبز در سرسبزترین شهر صنعتی کشور، طرح غرس نهال و آغاز واکاری و کاشت ۳۵۰۰ اصله درخت در این منطقه آغاز گردید.
    مهندس نصیری فرماندار شهرستان البرز در این جلسه ضمن تقدیر از خانواده گرانقدر شهدا، توجه به اصل درختکاری و توسعه فضای سبز را به عنوان ضرورت غیرقابل انکار برای جامعه امروز برشمرد.
    در همین رابطه یوسفی فخر سرپرست شرکت شهر صنعتی البرز نیز در سخنانی اظهار داشت: شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و سرسبزترین شهر صنعتی کشور از جایگاه ارزشمندی در سطح ملی و منطقه ای برخوردار است و برهمین اساس نیز شایسته است با همت و تلاش جمعی در جهت پویایی حداکثری آن قدم برداشته شود.
    وی افزود:توسعه علمی و کارشناسانه فضای سبز در شهر صنعتی البرز یکی ازسیاست های اصلی مورد توجه شرکت شهرصنعتی البرزمیباشد وبرهمین اساس نیزاین موضوع دربرنامه سالیانه مجموعه به عنوان یک اولویت تعریف میشود.

      

ورود کاربران
کلمه کاربری: رمز عبور:
:: اخبار و اعلانات
>> آرشیو اخبار